I JOCS FLORALS JOSEP VENDRELL

Aquest any, per tal de commemorar la Diada de Sant Jordi, l’escola ha decidit convocar, per primer cop, uns jocs florals.

Aquests jocs portaran el nom de I Jocs Florals Josep Vendrell, exalcalde de Camarasa, per tal de retre-li un homenatge per la implicació i compromís que sempre va mostrar amb l’escola.

Així mateix, també us informem que la biblioteca de l’escola es batejarà amb el nom de Biblioteca Josep Vendrell “Mànigues”.

Us adjuntem les bases del concurs en les quals es detallen les diferents activitats que es realitzaran en cada categoria: Jocs florals

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *