CELEBREM EL NADAL A L’ESCOLA 1 D’ABRIL

A l’escola 1 d’Abril, l’alumnat de cicle mitjà i cicle superior van començar amb creativitat i esperit competititu, participant en el concurs de postals de Nadal organitzat per l’Ajuntament de la Palma d’Ebre. La postal de l’Emily es va alçar com a guanyadora.

Dissenys de les postals

Per clausurar el curs amb una nota musical, l’últim dia de l’escola va estar marcat per un concert que va destacar el talent de l’alumnat de l’escola. Les actuacions van abastar una àmplia gamma d’expressions artístiques: cançons, poemes i percussions corporals.

Programa del concert (Cliqueu damunt de cada títol per veure el vídeo)

Fotos del Concert

Al concert, vam comptar amb la presència del mateix Pare Noel, que va arribar carregat d’alegria i regals per als estudiants de l’escola. Van ser regals que de segur utilitzarem amb el nostre dia a dia a l’escola.

Fotos Regals Pare Noel

Per agafar forces l’escola va convidar a tots els assistents a esmorzar i vam poder intercanviar impressions de la jornada.

La festa nadalenca a l’escola, va culminar amb la tradicional celebració del caga tió. Aquesta va posar punt i final a un dia a l’escola ple de rialles, amistat i esperit nadalenc.

Fotos Caga tió