Ampliem el Projecte dels Forns d’Oli de Ginebre a través de la Ràdio Escolar

Avui us volem compartir una experiència d’aprenentatge que els nostres alumnes van dur a terme l’any passat. En aquest projecte, els estudiants es van submergir en la fascinant història local dels Forns d’Oli de Ginebre, descobrint-ne la seva rellevància cultural i econòmica per a la nostra comunitat.

Mitjançant l’ambient d’aprenentatge interactiu que em creat aquest curs 23-24 de la ràdio escolar, els nostres alumnes han recuperat el projecte i l’han ampliat, creant noves fonts de coneixement mentre desenvolupaven habilitats essencials de recerca, comunicació i col·laboració. Des de la investigació inicial fins a la producció dels seus propis programes de ràdio, els estudiants han difós la riquesa i el significat dels Forns d’Oli de Ginebre.

Ara, tenim el plaer de convidar-vos a explorar les seves emocionants explicacions i descobriments a través d’aquest enllaç: Enllaç a ivoox

Estem molt orgullosos dels nostres alumnes i del seu compromís amb aquest projecte, i esperem que aquesta experiència continuï inspirant-los a connectar amb la nostra història local i a explorar noves oportunitats d’aprenentatge.