El passat 15 de maig, coincidint amb la festivitat de Sant Isidre, tota la comunitat educativa vam participar en la preparació d’una exposició molt especial sota el títol “Terra i Xat”. L’exposició consistia en converses en format xat de whatsapp entre els infants i pagesos. També vam fer el recull de fotografies de les exposicions de tots aquests anys enrera.
Es van decorar les parets amb les petjades que es deixaven abans a la terra ( el ruc que la treballaval) i les petjades actuals (les rodes del tractor)
Per la tarda, abans de l’acte organitzat per la Cooperativa, el president ens va entregar un regal en agraïment pel treball realitzat: per a cada alumne una gorra amb el nom rodat i una bossa de llaminadures (se’n van encarregar ells de triar-ho) i per l’escola dos focus de llum ultraviolada (que vam triar l’escola).
Fotografies de l’event:


