Ràdio Riba-roja d’Ebre!

Durant aquest primer trimestre, l’alumnat de cicle superior de l’escola Sant Agustí hem iniciat l’ambient de la ràdio a l’escola. L’objectiu de l’ambient és millorar la competència comunicativa del nostre alumnat d’una forma significativa i motivant a través d’una experiència pràctica. Durant les primeres sessions l’alumnat ha estat treballant les claus de la comunicació amb jocs i tasques de vocalització i pronuncia així com, activitats de persuasió. L’Ambient es va iniciar amb un programa de ràdio que molt aviat us compartirem!

Ràdio escola Riba-roja d’Ebre

Us anirem penjat les propostes que anem realitzant al següent enllaç! Esperem que us agradin!