ACTE DE SIGNATURA DEL CONTRACTE DE PADRINS LECTORS

El dia 8 de novembre, dimecres, vam donar inici a l’apadrinament lector a l’escola Sant Agustí de Riba-roja. Aquest dia, molt esperat per tots els alumnes, ens vam reunir al gimnàs. Allí es van nombrar les parelles ( padrí/na – fillol/a ) i acte seguit els alumnes van signar un contracte; on es van comprometre a complir una sèrie d´acords durant tot el curs (llegir en conjunt, escoltar, estar calamats, parlar sobre el llibre quan s´acaba de llegir…).

Aquest acte va ser emotiu, ja que era la primera presa de contacte; es van conèixer, van parlar sobre els seus interessos i el que més els agrada llegir…

Esperem en moltes ganes el pròxim dimecres!