HA ARRIBAT LA CASTANYADA!

El passat 31 d’octubre, per la tarda, va arribar la castanyera i ens va explicar les peripècies que ha tingut per arribar fins a l’escola.

A continuació l’alumnat de l’escola va ballar les danses que ha anat preparant.

• Els infants de la llar i de I3, I4 i I5 ballen en rotllana la dansa de Pet Patum.
  • Cicle Inicial balla la castanya.
  • 3r van el Ball del rogle.
  • 4t fan el ball de bastons El Virolet.
  • CS ballen Ja ha arribat la tardor.

Tot seguit cada classe va seure en una rotllana i l’AFA ens va repartir les castanyes que ha comprat i torrat per tots els nens i nenes de l’escola. Moltes gràcies a tots i a totes per la inolvidable experiència, ha estat molt bonic i enriquidor!