Vivint moltes “Beniemocions” amb les tirolines!

El passat 20 de maig vam anar d’excursió tota la ZER EBRE al parc de Beniemocions situat en Benifallet. L’itinerari va ser el següent:

• A les 9:15 del matí un bus sortia des de Riba-roja direcció a Vinebre per a realitzar una parada puntual amb l’objectiu de recollir als alumnes de La Palma, que havien anat en taxi des d’allí a les 9:00 del matí. Tot per després continuar fins al parc de Beniemocions a Benifallet, on vam arribar a les 10:20 aproximadament.
  • Un cop allí vam esmorzar i, a continuació, els monitors van procedir a fer una breu explicació dels passos que cal seguir al parc, amb motiu de gaudir de l’activitat amb seguretat.
  • El parc compta amb diverses proves d’equilibri amb cordes, pals de fusta, xarxes i tres tirolines petites que tenen un sistema diferent cadascuna. Finalment, després de realitzar el recorregut, cada alumne havia d’anar caminant fins a una altra tirolina que també és del parc, situada a una petita distància d’aquest. Com a dada curiosa, és una de les més grans d’Espanya.
  • Per acabar, un cop tots els alumnes van llançar-se per l’última tirolina, vam anar a menjar a una àrea dedicada al pícnic al costat del mateix parc. Després d’això, vam tornar cadascun a les escoles que ens tocava.

Com a últim punt, agrair l’amabilitat dels monitors del parc Beniemocions i novament a l’empresa de transports Domènech per la puntualitat i el servei que ofereixen.