El proper dilluns 15 de març s’inicia el procés de preinscripció. A continuació us en detallem els punts més importants a tenir en compte.
Al portal https://preinscripcio.gencat.cat/ hi trobareu tota la informació.
Del 15 al 24 de març de 2021: presentació de sol•licituds
Cal presentar la sol•licitud i adjuntar-hi la documentació d’identificació o de criteris que correspongui.
25 i 26 de març de 2021: presentació de documentació
Aquests dies pots presentar documentació acreditativa que no hagis pogut adjuntar durant el període de presentació de sol•licituds.
Què he de tenir en compte durant el procés de preinscripció?
Reuneix tota la documentació identificativa
Per fer la sol•licitud de preinscripció cal presentar tota la documentació necessària per acreditar la identitat de les famílies sol•licitants i l’acompliment dels criteris de prioritat d’assignació de places. Com que aquest any tots els tràmits es fan de manera telemàtica, cal escanejar o fotografiar tots els documents demanats per ambdues cares i tenir-los disponibles en el dispositiu que utilitzareu per emplenar el formulari de preinscripció, ja sigui un ordinador, una tauleta o un telèfon intel•ligent, per tal de poder-los adjuntar.
Els documents necessaris per acreditar la identitat de les famílies en la sol•licitud de preinscripció són:
• Llibre de família o altres documents relatius a la filiació.
• Quan l’alumne estigui en situació d’acolliment, el document que cal aportar és la resolució d’acolliment del Departament de Treball, Afers Socials i Famílies.
• DNI del pare, la mare o el tutor o la tutora de l’alumne.
• Si el sol•licitant és estranger, necessitarà la targeta de residència on consta el NIE o el passaport, i si és estranger d’un país membre de la Unió Europea li caldrà adjuntar el document d’identitat del país d’origen.


