Jornades esportives al Masroig

El passat divendres 12 de novembre vam realitzar la primera trobada de la ZER d’aquest curs tot participant a les XIX Jornades Esportives al Masroig. Vam poder gaudir de tot un dia de jocs tradicionals relacionats amb el projecte que estem treballant aquest curs escolar.
Tots… Llegeix més»

La Castanyada 2021

Per celebrar la castanyada entre tots hem col·laborat portant elements de la tardor: rovellons, carabasses, codonys, palosantos, castanyes, avellanes, ametlles, nous … i fulles de tots els colors de la tardor groc, vermell i marró.
Els més petits, amb pasta de sal hem modelat unes carabasses… Llegeix més»

Inici de curs 2021/22 – Porrera

Amb molta il·lusió comencem el nou curs.
“  Un bon curs comença amb un bon somriure ! “
Us convidem a endevinar quin projecte aquest curs anem a treballar. Ben segur que us agradarà. Vosaltres també podeu participar!
Amb un joc de pistes, que hem buscat per tots… Llegeix més»

Bon estiu!

Un cop acabat el curs 2020-2021 el claustre de la ZER Baix Priorat us desitja que passeu un bon estiu i unes profitoses vacances. Volem agrair a tota la comunicat educativa la feina i l’esforç emprats durant aquest curs que va començar amb moltes incerteses i… Llegeix més»

Activitat familiar