PRIMARIA: Resolem l’enigma per la Castanyada!

Dijous passat, els alumnes d’Educació Primària de l’escola Font de l’Arc vam realitzar una sortida per a celebrar la Castanyada.

A causa de la COVID-19, cada cicle va haver d’acudir a un lloc diferent als voltants del poble: Els alumnes de cicle inicial van visitar la Font de l’Arc, els de cicle mitjà van recórrer la sendera en direcció a Riudecanyes i els de cicle superior van caminar fins a la Pedrera.

Una vegada arribat al nostre destí, els alumnes havien de trobar uns troncs amagats, cadascun d’ells amb una paraula escrita, que eren la clau per a trobar una desitjada recompensa.

En aquest moment, el camí dels alumnes de cada cicle es va unir virtualment, ja que els troncs trobats no tenien sentit si no estaven tots junts. Així doncs, cada cicle des de la seva ubicació, vam fer una videoconferència, per a tractar de posar en comú les paraules trobades.

Així doncs, amb totes les paraules es va formar l’enunciat d’un enigma:

La solució de l’enigma érem nosaltres, les mestres, qui els vam proposar, a continuació, una endevinalla:

“És immensa i molt pesada. La porto a l’esquena carregada.”

Ràpidament van resoldre que aquesta endevinalla era una motxilla, on es trobava la desitjada recompensa: Castanyes de xocolata!

Vam passar un dia divertidíssim! 😀

PD: Us deixem algunes fotografies.

Cicle Inicial

Cicle mitjà