Escola Puigmarí

La nostra escola està formada per un grup de mestres, pares, mares i alumnes que treballem per un ensenyament actiu, igualitari i integrador. El nostre objectiu és formar nenes i nens autònoms i crítics.

A la nostra escola s’hi pot estudiar Educació Infantil i Primària. Tenim dues aules, això vol dir que en una mateixa classe hi ha  més d’un nivell.  Aquest fet, segons el nostre punt de vista, és enriquidor.

L’ensenyament és en català. A primer s’introdueix el castellà com a segona llengua i l’anglès s’inicia a nivell oral des de P3

Creiem important aprofitar el nostre entorn proper en l’aprenentatge dels nostres infants. Sortides d’entorn, treballar conjuntament amb la comunitat educativa, fomentar situacions d’aprenentatge que potenciïn la col·laboració entre tots els nens i nenes,… són aspectes que creiem claus en el nostre dia a dia.

Telèfon direcció: 662048368