PROJECTES INTERNACIONALS

El 2017 vam començar el treball amb altres escoles d’Europa per tal d’intercanviar experiències entre alumnat i professorat de diferents països, per obrir la mirada del nostre alumnat vers altres comunitats i maneres de fer, per ampliar les capacitats i competències necessàries a la nostra societat, així com ampliar el ventall de metodologies de treball que utilitzem a l’escola. Des de llavors que estem participant en projectes eTwinning. En un principi ens afegiem a projectes que ja funcionaven i des del curs 2020/21 que ens atrevit a proposar-ne nosaltres i ser els coordinadors. L’experiència és molt positiva i interessant i permet al nostre alumnat preparar-se per una societat cada cop més canviant, globalitzada, multicultural i digital. El curs 2021/22 hem ampliat la nostra implicació en la internalització i ens han concedit una beca Erasmus+ pel projecte ” New magazine: “Science in stories for kids” “.

Projectes en els que hem participat i estem participanarticles eTwinningt:

CURS 2017/18

– Write, Post and Learn – projecte eTwinning

CURS 2018/19

– Creativity in the classroom – projecte eTwinning

– Litterature, Art and Emotions – projecte eTwinning

CURS 2019/20

– Four Seasons in Europe – projecte eTwinning

– Discovering traditional games – projecte eTwinning

CURS 2020/21

– My lovely pet! – projecte eTwinning

– Science and fairy tales – projecte eTwinning (coordinadors)