ZER: Calendari d’Advent!

Avui, dia 1 de desembre, hem donat el tret de sortida al nostre calendari d’Advent, que ens obrirà el camí cap a Nadal.

Aquest any, ha crescut a l’Escola Font de l’Arc i a l’Escola Puigmarí un arbre de Nadal molt especial: “L’arbre dels desitjos”. 💫🎄✨

Cada dia, us anirem explicant al blog els desitjos que ha demanat aquest arbre per a tots els nens i nenes i compartirem fotografies de les activitats complides.

Enllaç a la carpeta de fotografies 📸 (clicar aquí)

💫 1 de desembre:
Font de l’Arc Puigmarí
 “Desitjo que decoreu l’escola per Nadal” “Un desig demanaràs i escrit quedarà, i si vols, una foto de Nadal et faràs”

💫 4 de desembre:
Font de l’Arc Puigmarí
“Desitjo que passeu estones de jocs nadalencs amb els vostres companys/es” “Desitjo que passeu bones estones amb els vostres companys i companyes…
💫 5 de desembre:
Font de l’Arc Puigmarí
“Desitjo que viviu un Nadal en família” “Desitjo que escolteu paraules boniques que us diuen els vostres companys”
💫 11 de desembre:
Font de l’Arc Puigmarí
“Desitjo que compartiu rialles i balls nadalencs amb els vostres companys/es” “Desitjo que aquesta setmana fem un esmorzar plegats. Què us agradaria?”
💫 12 de desembre:
Font de l’Arc Puigmarí
“Desitjo que la gent del poble conegui el programa de Nadal de l’Escola Font de l’Arc” Desitjo que fem una sessió de “relax” plegats.
💫 13 de desembre:
Font de l’Arc Puigmarí
“Desitjo que escolteu històries de Nadal que us alegrin el cor” Desitjo que prepareu un detall bonic de Nadal.
💫 14 de desembre:
Font de l’Arc Puigmarí
“Desitjo que compartiu bons moments amb els vostres companys/es amb un esmorzar nadalenc” Desitjo que cuideu molt bé al tió i que resolgueu les endevinalles.
💫 15 de desembre:
Font de l’Arc Puigmarí
“Desitjo convertir l’escola en un cinema de Nadal” Desitjo que la gent del poble conegui el programa del Festival de Nadal de l’escola Puigmarí.
💫 18 de desembre:
💫 19 de desembre: