CICLE MITJÀ: Petita història de Vilanova d’Escornalbou

Amb motiu del tema del projecte d’aquest curs escolar (“El poble de Vilanova d’Escornalbou”), la classe de “Els Planetes” va voler conèixer i investigar aquells esdeveniments i fets històrics més importants que havien ocorregut al llarg dels segles.

¡No sabeu que emocionats estaven amb els seus descobriments! Tant és així que, per tal de deixar constància d’allò trobat, els i les alumnes van gravar, en clips d’àudio, aquests fets, conformant així una petita història del poble de Vilanova d’Escornalbou. Aquests àudios els han acompanyat d’una representació seva de com s’imaginaven que havien ocorregut els esdeveniments relatats.

S’ho han passat genial i, el més important, han après una part de la memòria històrica del nostre poble!

Us deixem el vídeo a continuació. Espero que gaudiu!

1. CRISTINA SANCHEZ DOMINGO

Què interessant nois i noies! M’ha encantat sentir de nou les vostres veus!!!
    Seguiu així de bonics!!!
    Una súper abraçada a tots i totes.