CICLE MITJÀ: Creem un mapa interactiu del poble!

Amb motiu del tema del projecte d’aquest curs escolar (“El poble de Vilanova d’Escornalbou”), la classe de “Els planetes” van voler conèixer i investigar, en profunditat, els carrers del nostre poble: van recòrrer cadascun d’ells, van fer un llistat amb els seus noms, van descobrir la raò per la qual s’anomenaven d’aquesta forma i van fotografiar-los.

A partir d’aquesta situació, van decidir que la informació trobada devíen compartir-la. Per això, van crear un mapa interactiu mitjançant la web MHM Schools, on van plasmar allò après. Els ha quedat molt bé!

Mireu, mireu…