ZER BAIX CAMP SUD: Projectes eTwinning

Etwinnng és una plataforma que promociona l’aprenetatge col·laboratiu, mitjançant projectes que es realitzenn entre diverses escoles de la Unió Europea i altres països col·laboradors, l’alumnat apren l’un de l’altre, interacciona, es comunica i fins i tot es preten que sigui responsable del seu propi aprenentage. La plataforma proporciona un espai virtual segur de treball i intercanvi.

Aquest curs participem en dos projectes eTwinning, un com a ZER New Magazine: “Science in stories for kids” del qual en som l’escola coordinadora i que pretén a més de conèixer i relacionar-nos amb alumnat i mestres de Grècia i Truquia, treballar les ciències a partir de llibres de literatura infantil. Per altra banda, l’escola Font de l’Arc participa en el projecte Detecting European values in books for children que també a partir del treball dels llibres infantils vol parlar i debatre sobre els valors que la Unió Europea pretén transmetre.