ESCOLA FONT DE L’ARC: Final de curs!!

Aquest dimarts passat hem donat el curs com acabat. Ha estat un curs intens i diferent marcat per la pandèmia, però que hem viscut amb moltes ganes i il·lusió. Al final podem fer un balanç positiu del resultat, no ens hem hagut de confinar en cap moment ni hem tingut cap cas a l’escola. Hem acabat normalitzant aquesta situació a priori complicada i podem dir amb satisfacció que ens n’hem sortit força bé! Gràcies a tots/es per fer-ho possible!

Us deixem un vídeo del ha estat la festa de final de curs també diferent! Ens ho vam passar molt bé! Bon estiu a tothom!

1. Aina Anguera

Ohhhh que bonic!! Llàstima que és el meu últim any…. M’encanta aquesta escola!!!
    Petons!!!! 😘😘😘
    Aina 👋

2. Steffi

Ahiiiiii,soc la mare quina plorera.
    Soc Steffi,a sigut maravellos pasar tants moments junts,ojalá pogues tornar a començar.Petons a tots/es els profes per si me baig deixar algun per despedirme,fins aviat😍😘😘😘