EL BON TREBALL OBTÉ RECOMPENSES

Felicitem al Roc La Roi que ha quedat dins el 3% dels millors de Catalunya en les proves cangur.

——————————————————

Els alumnes de cicle superior han participat al 2n Certamen del Baix Camp: Relats Digitals.

L’objectiu d’aquest concurs és potenciar per una banda la lectura i per l’altra ser capaços d’entendre i sistetitzar la informació rebuda en un minut aproximadament de pel·lícula. Per tant, amb aquesta activitat volem potenciar el gust per la lectura, el treball cooperatiu entre l’alumnat i l’ús dels recursos TAC.

A continuació podeu veure les dos pel·lícules presentades al concurs, totes dues sobre el llibre “Una setmana endimoniada” de Rubèn Montaña:

L’alumnat de cinquè ha guanyat el certamen de Relats Digitals, categoria cicle superior. Enhorabona!

El passat divendres es va fer entrega dels premis al Centre de Lectura de Reus. Us deixem unes imatges:

Fins i tot vam sortir al Canal Reus Tv, us deixem l’enllaç:

1. Família Munté Quesada

Molt bé! Moltes felicitats als alumnes de la nostra escola!
    Moltes felicitats a l’escola per promoure aquestes activitats!
    I moltes felicitats als pares d’aquests “craks”.
    Seguiu així!!!

2. Txell i Dimitri

Enhorabona als alumnes de 5è!
    I al Roc dir-li que el teu esforç comença a tenir recompenses. Estem suuuuuuuuuuuuuper orgullosos de tu!!! Ets un crack! ❤