Dia de la dona: escola Puigmarí

Aprofitant que avui és 8 de març, dia internacional de la dona, hem volgut dedicar part de la jornada a debatre sobre aquest tema. L’alumnat de primària hem escoltat “el rap de la dona” i ens ha ajudat a debatre diferents temes i aspectes relacionats que van des de fa molts anys, fins a l’època en que vivim i emmarcat també dins de la pandèmia. També hem fet un mural sobre la dona que cadascú de nosaltres admira o pensa que és important i hem visualitzat un vídeo sobre diferents invents fets i descoberts per la dona.