CICLE MITJÀ: Decorem la porta de la classe!

Com sabeu, a l’inici del curs, els alumnes de Cicle Mitjà van triar com a nom de la classe “Els planetes”. Un nom quant menys enginyós i ideal per a treballar els secrets del nostre Sistema Solar!

No obstant això, per a començar, els alumnes porten setmanes treballant en la decoració de la porta de classe i, com veieu, ha quedat xulísima!

Cada parella d’alumnes va triar i va dibuixar un planeta del nostre Sistema Solar. A més, cadascun d’ells va crear, amb molta il·lusió, un “Bitmoji” que li representés. Són idèntics, veritat?

Pare, mares i alumnes de l’escola Font de l’Arc, us proposo un repte, sou capaços d’endevinar qui és qui?

1. Familia Masip-Balañá

Q guai us ha quedat la porta!!! Em sembla que el Martí està al planeta Terra, tot i que molts dies viu a la lluna…🤣🤣