DEFC 2024

El DEFC 2024 s’ha dut a terme aquest any en les tres escoles de la ZER en le següents dates:  el 30 d’abril a Vilanova de Segrià,  el 2 de maig  a La Portella i el 3 de maig a Torre-Serona. Com acostuma a passar en les jornades esportives, ha estat un gran èxit.

El DEFC és una iniciativa que vol mostrar a la societat com és l’actual Educació Física a les escoles. Aplega estudiants, professors i  voluntaris seguint el lema “Estil de vida actiu per a tots i per sempre“. Impulsada per professionals d’Educació Física amb el suport del Consejo COLEF i els col·legis professionals autonòmics, vol seguir guanyant participants cada any.

Creiem en una Educació Física integral i integradora, per a tots i per a tota la vida, com a base per instaurar uns hàbits saludables i un Estil de Vida Actiu.

 

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut