Amb la Sara gran t’hi lleparàs els dits!

I avui ha tornat a ser un Sant Jordi molt especial. La Sara, cuinera de l’escola ens ha regalat un llibre escrit i il·lustrat per ella mateixa amb les seves receptes.

Ha volgut mantenir-ho en secret fins el dia d’avui, i per fi,  amb molta il·lusió i amor ha pogut regalar a tots els nens i nenes el seu llibre. Ha estat una presentació molt bonica, carregada d’agraïment per part de tots els assistents.

El llibre, consta d’un total de 16 receptes de les que sovint ens fa a l’escola, amb unes il·lustracions senzilles que faciliten la comprensió de la recepta, de tal manera que ho fa molt comprensible i es converteix en un bon llibre per tal que els més petits s’endinsin al món de la cuina.

Podeu veure les imatges de la presentació clicant aquí.

Moltíssimes felicitats Sara per la feina feta i gràcies per cuidar-nos i estimar-nos tant!