Qui som

L’Escola Santa Margarida som una escola petita i unitària. Ens trobem a Gósol i formem part de la ZER Alt Berguedà, juntament amb l’escola Serrat Voltor de Vallcebre i l’escola l’Albiol de Sant Julià de Cerdanyola, amb qui compartim mestres itinerants, projectes, sortides i moltes ganes d’aprendre i passar-ho bé!

L’escola aquest any ha acollit 14 infants, entre l’ensenyament infantil (P3-P5)i l’ensenyament primari (1r a 6è).

L’horari escolar per infantil és de 9-12.30 i de 15-17, tenint festa els dimecres a la tarda. Mentre que pels de primària el migdia s’allarga una hora i acaben a les 13.30, ja que és una escola on s’imparteix sisena hora.

A l’escola disposem de menjador (a l’apartat de menjador us expliquem el funcionament d’aquest), gimnàs, biblioteca, una aula, dos patis i un hort.

Des de l’AMPA es promouen activitats durant l’any, com ara la festa de la castanyada.

L’ensenyament secundari s’imparteix a l’INS Alt Berguedà, al municipi de Bagà. Hi ha un servei de transport escolar des de Gósol fins a l’institut.