SANT JORDI I SANTA JORDINA: el dia més bonic (i fred) de l’any

Aquest dimarts 23 va ser Sant Jordi i Santa Jordina i a l’escola ho vam celebrar. Va ser un dia molt bonic, tot i que també va fer molt fred, fins i tot quan vam sortir a veure la parada queien 4 volves!

Vam començar el dia pintant els papers per fer les roses i els dracs que uns dies enrere havíem moldejat amb fang. Se’ns trencaven una mica i eren molt delicats, però al final van aguantar d’una peça. Després vam sortir a veure la parada de llibres i roses que havia muntat l’AMPA, que per cert, moltes gràcies per aguantar tot el dia amb el fred que feia! En allà vam recollir uns quants llibres i contes per l’escola, que ja estem devorant!

Per acabar el matí, van venir tres mares a explicar-nos contes: un de ratolins, la llegenda de Sant Jordi explicada pel cavall i un altre d’un nen que tenia malsons i tenia molta sort de la marmota i la llebre que l’ajudaven.

Ja per acabar el dia, vam muntar les roses que van quedar ben grans i boniques!

Va ser un dia molt divertit, si en voleu veure les imatges, cliqueu aquí.