Happy Halloween!

Des de principi de curs, l’alumnat de CM i CS de l’escola ha estat preparant la festa de Halloween que vam celebrar aquest dimecres. Han escollit i redactat les receptes del que volien menjar i han escollit i redactat les instruccions dels jocs que volien jugar. Han treballat de valent, i dimecres tota aquesta feinada es va veure recompensada amb la celebració d’aquesta festa. Els seus companys i companyes s’ho van passar d’allò més bé, van venir a l’escola disfressats i disfressades, tal i com els deia la invitació que van rebre, i després de fer el “Trick or Treat” van seguir les instruccions dels seus companys i companyes, per fer-se el seu esmorzar terrorífic i van jugar amb els jocs que els hi havien preparat. Va ser un gran matí!

Per veure les fotos cliqueu aquí!