Happy Halloween!

Des de principi de curs, l’alumnat de 4t i 6è de l’escola ha estat preparant la festa de Halloween que hem celebrat avui. Han escollit i redactat les receptes del que volien menjar i han escollit i redactat les instruccions dels jocs que volien jugar. Han treballat de valent, i avui tota aquesta feinada s’ha vist recompensada amb la celebració d’aquesta festa. Els seus companys i companyes s’ho han passat d’allò més bé, han vingut a l’escola disfressats i disfressades, tal i com els deia la invitació que van rebre, i després de fer el “Trick or Treat”, han seguit les instruccions per fer-se el seu esmorzar terrorífic i han jugat amb els jocs que els hi han preparat. Ha sigut un gran matí!

Per veure les fotos cliqueu aquí!