TROBADA ESPORTIVA COMARCAL

Dilluns 15 de maig, l’alumnat de 1r, 2n i 3r de primària de la ZER Alt Berguedà va participar a la Trobada esportiva comarcal organitzada pel Consell Esportiu i mestres d’Educació física del Berguedà, amb la col·laboració del Consell Comarcal que va subvencionar l’activitat perquè fos gratuïta.

Quasi 400 alumnes van poder gaudir de la jornada que va durar tot el matí. Van jugar a una gran varietat de jocs amb alumnat de la seva edat i de tota la comarca, al camp de futbol de Berga. Tothom va acabar molt content!

Per veure algunes imatges i vídeos, podeu prémer aquí.