INTERNET SEGURA

Al llarg de la setmana del 24 d’abril, l’alumnat de cicle mitjà i superior de la ZER va treballar diferents activitats relacionades amb Internet Segura. Tenien com a objectiu conscienciar a l’alumnat dels beneficis i perills que té internet, com també obtenir estratègies per actuar amb seguretat.

A continuació, us deixem amb els llistats de consells que, al final de les activitats de ciberseguretat, l’alumnat de cada escola va concloure.

Escola L’Albiol de St Julià de Cerdanyola   –   Escola Santa Margarida de Gósol   –   Escola Serrat Voltor de Vallcebre