UNA CASTANYADA DIFERENT

Hem preparat una castanyada saludable, diferent i divertida

A l’escola de Freixinet hem celebrat una castanyada diferent amb l’ajuda, les ganes i la col·laboració de tots i totes.

El dia 25 d’octubre vam arribar a l’escola disfressats de castanyers i castanyeres.

A primera hora del matí vam fer un taller de cuina amb diferents fruites i fruits secs que vam portar de casa: mandarines, ametlles, magranes, plàtans, pomes, kiwis …

Les mestres van portar altres ingredients dolços per decorar amb xocolata. Les nostres creacions van ser molt originals, saludables i sobretot, espectaculars!!! Què us semblen els nostres plats?

Quan va arribar l’hora d’esmorzar vam poder tastar els nostres plats i les saboroses castanyes que va torrar el Manel.

Uns dies abans de celebrar la nostra castanyada, vam preparar 4 jocs d’equip per grups. Cada grup va preparar un joc diferent : pica paret plastilina,  el cementiri, el mocador i el macarró. Ens va passar el matí volant i només vam tenir temps de fer 2 jocs. Hem decidit fer-los un altre dia a l’hora de l’esbarjo o a l’hora d’Educació Física.

Després d’un esmorzar tan bo i saludable ens va anar molt bé fer una mica d’exercici físic; vam riure, vam aprendre a col·laborar, a respectar les normes del joc i  vam aprendre a perdre, que és una de les coses que ens costa una mica.  També vam aprendre a acceptar i valorar que tothom té habilitats i debilitats.

Aquesta castanyada tan saludable i esportiva ens va ajudar a tenir una bona salut física, social, mental i emocional.

Lina, Florín, Erik, Nehuen, Genís i Laura

Escola de Freixinet