BILLY ELLIOT AND SAINT PATRICK’S DAY

El passat 18 de març, l’alumnat  de segon fins a sisè de Primària va poder tornar a gaudir del teatre en anglès.

Aquest cop va ser de la mà de la companyia  Jumping  Ducks, que ens va oferir un espectacle relacionat amb l’assetjament, tot aprofitant la ja coneguda  història del Billy Elliot.

Aquí us deixem la sinopsi en anglès per a que practiqueu una mica:

It’s exam day at school and Billy is not focused at all. His mind is going from one place to another as he is imagining what he really loves doing. Billy dreams about turning his favourite hobby into a professional career; he wants to become a professional ballet dancer. But it’s not as easy as it sounds. At school, his classmates laugh at him and bully him every day. Some days his classmates’ comments are so mean that Billy ends up losing control of himself. And it’s the same at home. His dad wants Billy to follow in his footsteps working at the mine and being a champion in his favourite hobby: boxing. Jackie wants his son to act like a real boy like him and his grandfather before him.

A més, després del teatre i per no perdre l l’oportunitat de dedicar tot un matí a la llengua anglesa, els infants van realitzar una gimcana per commemorar la festivitat de Saint Patrick.

Es tractava de seguir un itinerari que els portava per les diferents places de Solsona on trobaven proves relacionades amb aquesta mítica festa irlandesa. D’aquesta manera es podien apropar una mica a la seva cultura i tradicions.

Tot i el mal temps, va ser una jornada molt profitosa i la vam gaudir de valent!.

FOTOS: https://photos.app.goo.gl/8NP6CQPDCuffqdj89