LES JORNADES…MÉS ESPERADES!!!!

Els dies 17 i 18 de febrer van tenir lloc les 21es Jornades Literàries de la ZER El Solsonès.

Una trobada molt esperada ja que el curs passat no vam poder fer-la a causa de la pandèmia.

Els infants van poder gaudir i treballar amb diferents activitats i tallers preparats per l’equip de mestres com ara: contes del món, llengües i llenguatges, lectura teatralitzada, etc.

Com ja va sent tradició l’alumnat de Cicle Superior ha sigut l’encarregat d’explicar a tothom el que s’anava coient a cada taller durant els dos dies les Jornades. Ho han fet  fent de redactors i redactores de la revista Zer9 i també creant un video de fotografies acompanyat d’un podcast explicatiu.

A més a més, vam rebre la visita del polifacètic guionista solsoní Uriol Gilibets, el qual ens va explicar en què consisteix la seva feina i ens va ensenyar algunes de les seves creacions.

A més a més vam compartir moments amb la resta de companys i companyes de la ZER com feia temps que no feiem: àpats, patis, moments d’habitació, jocs de nit, apadrinament…..

Des d’aquí volem donar les gràcies a tots els que han fet possible, un any més les jornades: alumnes, famílies, mestres, AFA, Ajuntaments de les nostres Escoles, el Consell Comarcal i al personal de La Carral.

Han estat unes Jornades Literàries molt intenses i profitoses.!!

Fins l’any que ve!!!!