FESTA DE JUBILACIÓ A SANT CLIMENÇ

Tota la comunitat educativa de Sant Climenç acomiada el mestre Ramon Segués

El passat 17 de setembre al Local municipal de Sant Climenç de Pinell es va celebrar la festa de jubilació del Ramon Segués, mestre de l’escola. Ramon Segués ha estat el mestre d’una pila d’alumnes a l’escola de Sant  Climenç durant 23 anys. I per aquest motiu els alumnes i les seves famílies, conjuntament amb companys de professió, li han volgut agrair tots els anys de dedicació a l’escola, a la ZER i al municipi.

Foto de grup amb el Ramon acompanyat per les famílies, els companys de professió i alumnes i exalumnes.

La festa és va organitzar de manera sorpresa i el Ramon va començar la jornada amb una petita gimcana on va haver de voltar per tot el poble fins arribar al Local municipal. Un cop allà la seva família i la resta de convidats l’estaven esperant per celebrar la seva jubilació.

Durant la festa se li van poder demostrar diferents mostres d’afecte. Els alumnes de l’escola li van regalar un conte escrit i il·lustrat per ells mateixos, on el Ramon era el protagonista. Les famílies, els exalumnes i els companys i amics de professió el van obsequiar amb un emotiu vídeo on li agraïen la tasca de tots aquests anys i li dedicaven boniques paraules.

L’ajuntament com a mostra d’agraïment li va regalar un quadre fet amb carbonet pintat per l’artista del municipi, “Lluís Nian”, en aquest hi havia pintat el principal carrer del poble, la Vila Closa.

Abans de tots aquests agraïments es va oferir un deliciós dinar que consistia en un petit pica-pica, una paella d’arròs i pastís de nata i trufa de postres.

Equip de redactors de l’Escola de Sant Climenç