Acampada dels alumnes de 6è – curs 14/15

Acampada sisè 2015

El dia 3 de juny, tot i la calor que feia, els alumnes de 6é de la ZER del Solsonès vam arrencar una caminada a les 5 de la tarda que ens portà de Solsona fins a Riner, travessant un petit bosc de la nostra comarca tot passejant pel municipi d’Olius i Riner.

La ruta va ser d’uns 8 km, que es van fer curts enmig de camps i boscos vestits de primavera. Un cop fet el camí, vam arribar a la Torre de Riner on vam muntar el campament per tal de passar-hi la nit. Com que no en vam tenir prou, amb un salt ens vam plantar al capdamunt de la Torre, ens vam fer 4 fotos ben xules i vam gaudir de l’entorn. Després de sopar una mica, vam acabar de matar el temps amb un joc de taula per agafar el son. Ja a dins de les tendes, una mica de xerinola i a dormir, que l’endemà ens esperava un dia ple d’activitats. Després d’una nit curta esmorzem  per agafar forces, i reprenem  el camí que ens durà fins a Freixinet on ens  trobem amb la resta d’alumnes de la ZER per començar la Jornada Esportiva que ens ocupà tota la jornada.