Projecte Gardening

Com ja sabeu, durant el curs que s’ha acabat hem estat treballant el projecte Gardening a la sisena hora d’anglès.

Al setembre i octubre vam estar preparant els horts. A la majoria d’escoles els vam ubicar dins unes caixes que ens van fer a l’AMISOL. A La Coma l’ajuntament ens va preparar unes jardineres molt grans. A Lladurs el vam poder fer en un terreny que ens va cedir un particular  prop de l’escola. Tan aviat com els vam tenir, vam preparar la terra i vam estudiar quines plantes podíem començar a plantar. Quan ho vam tenir tot enllestit, vam posar les primeres plantetes i els cartells en anglès per saber el seu nom.

Cada setmana hi havia uns càrrecs a complir: regar, mesurar les plantes per fer un seguiment del seu creixement i anotar la temperatura diària per fer gràfics mensuals del temps .

Les activitats que fèiem a l’hort les hem anat apuntant al nostre Gardening Diary. Hem anotat el nom de cada planta en anglès, l’hem dibuixada i hi hem enganxat una foto.

A final de curs els alumnes van poder fer la seva petita collita que vam repartir entre tots. Aquí en teniu algunes fotos.