1a Jornada Musical del Solsonès

DCIM101MEDIADJI_0910.JPG

El passat dilluns 22 de novembre, dia de Santa Cecília, es va dur a terme a la Plaça del Camp de Solsona, la 1a Jornada Musical del Solsonès.

L’activitat va ser organitzada i preparada per les mestres del seminari de música “Compartim Música al Solsonès”, en el marc dels Serveis Educatius del Solsonès, i va comptar amb la col·laboració de l’Escola Municipal de Música Joan Roure, l’Àtic Taller Musical i l’Ajuntament de Solsona.

La jornada va començar amb una presentació i petita actuació per part de les mestres de música amb la cançó “Our favorite son”. Seguidament va ser el torn de l’Escola Municipal de Música Joan Roure, els quals ens van oferir un repertori variat a través de les seves diferents agrupacions instrumentals. A continuació va ser el torn del combo de l’Àtic Taller Musical, els quals ens van oferir unes quantes peces del seu repertori.

Per finalitzar l’activitat, el combo de l’Àtic Taller Musical ens va tocar la peça “Dance Monkey”, la qual vam acompanyar tot l’alumnat i mestres assistents, amb una coreografia i percussió corporal que havíem estat treballant aquests primers mesos de curs. Aquesta peça va ser enregistrada amb “dron” pel Jaume Balagué de “terradron.cat”.

L’alumnat va gaudir molt d’aquesta jornada, sent el reflex del treball a les aules d’aquestes darreres sessions i la consciència del treball i objectius complerts.

Podeu gaudir de les fotos i vídeos de la jornada, al següent enllaç: https://photos.app.goo.gl/VqhBc2Qtuju17fBi6