La Cantata dels Pastorets a Llobera

El passat dissabte, dia 18 de desembre, va arribar a Llobera: la Cantata dels Pastorets!

Aprofitant l’entorn de l’escola, del poble de Llobera, i que la situació que vivim, ens aconsellava aire lliure, vam preparar cinc escenaris on es va desenvolupar l’explicació a través de text narratiu, però sobretot de cançons de la història més famosa del teatre nadalenc català: els Pastorets.

A través d’un recorregut musical, vam conèixer la història d’en Lluquet i d’en Rovelló, dels dimonis més dolents, dels àngels més valents i dels personatges del Portal de Betlem.

Aquesta cantata, és obra d’en Carles Mesa i està composta per vuit cançons amb melodies i ritmes que capten l’atenció des del principi fins al final.

Agraïm a l’Ajuntament de Llobera i a les famílies de l’escola, la seva col·laboració per fer d’aquest espectacle una bonica jornada.