Concert “Toca Roure”

El passat dia 22 de novembre, l’alumnat de Cicle Inicial i de Cicle Mitjà de la ZER, vam assistir al concert titulat “Toca Roure”.

Aquest concert estava dedicat a la figura del compositor solsoní Joan Roure i Janés, del qual enguany, se’n celebra el centenari del seu naixement.

En aquesta ocasió vam gaudir de diverses peces composades per ell i que prèviament, havíem treballat a les sessions de música a les escoles.

Vam gaudir de les cançons més tradicionals i populars del folklore solsoní i també de peces poc conegudes i fins i tot inèdites.

Van ser 50 minuts de passeig musical de valsos, lieds, foxtrots, caramelles, balls de gegants, del drac, carnaval, festa major… on vam gaudir d’allò més.

També va ser la mostra i la posada en escena del treball fet a l’aula i la gran experiència de viure la música en directe.

Foto: Ajuntament de Solsona