Tertúlia literària amb la Tessa Julià

El passat 1 de març, vam tenir la sort de poder parlar amb la Tessa Julià, l’autora dels llibres de lectura que hem estat llegint, durant aquest segon trimestre,  l’alumnat dels cicles mitjà i superior. Per una banda, ens va explicar d’on va sorgir la idea d’escriure una història amb els minairons com a protagonistes i, els i les alumnes de cicle superior, li vam poder fer tot de preguntes relacionades amb el llibre “Un secret a les butxaques”. Per altra banda, l’alumnat de cicle mitjà, també vam preparar unes preguntes relacionades amb el llibre “La Júlia em fa de mama” i la Tessa ens les va respondre tot explicant-nos què hi havia darrera la història de l’Oscar, el personatge principal del llibre.

Us deixem un recull de fotografies per a què veieu com va ser d’interessant!