SOM PROTAGONISTES A P3

Com molt bé sabeu el primer trimestre fem un projecte amb l’alumnat de P3 que es diu El Protagonista de la Setmana.

Això fa que l’alumnat prengui el paper de protagonista, pugui explicar davant de la resta de companys i companyes les seves pròpies vivències a partir del seu conte preferit, la seva joguina preferida, el que més els hi agrda de menjar, la família… Coses properes i personals que exliquen amb molta il·lusió. Això els ajuda a agafar confiança i seguretat en un entorn nou per ells com és en aquell moment l’escola. També cal destacar el paper importantíssim de la família ja que ajuda en l’elaboració d’un llibret del protagonista amb fotografies i ve una tarda a l’escola a explicar-nos un conte, ho a fer-nos un taller o a explicar-nos un joc.

La idea és gaudir de la família, del protagonista i de compartir una estona família i escola.

Passeu i en podreu veure les imatges 🙂