Qui som

El nostre projecte

• Fomentem i potenciem unes relacions positives, d’afecte i de col·laboració entre tots els membres de la comunitat educativa.
  • Creiem en una educació que tingui com a objectiu el desenvolupament integral, que tingui en compte els aspectes cognitius, psico-emocionals i motrius, per esdevenir persones autònomes i ciutadanes i ciutadans responsables, que es comprometin en la millora de l’entorn social i natural.
  • Prioritzem el camí a seguir i la manera de seguir-lo –el procés– més que el destí a arribar, gaudint d’aquest procés i respectant el ritme i les característiques de cada nen/a.
  • Basem la seva pràctica en la interdisciplinarietat dels aprenentatges, contemplant diferents metodologies, adequades a cada moment.

Com treballem?

• La ràtio baixa afavoreix l’atenció a la diversitat, unes dinàmiques més àgils i un ambient més tranquil.
  • La diferència d’edat en una mateixa classe permet aconseguir un ambient participatiu, integrador i d’ajuda mútua.
  • L’entorn rural, a més a més, facilita el coneixement del medi natural de prop, sobre el terreny, observant, manipulant i experimentant.
  • S’intenta garantir que tots els alumnes desenvolupin al màxim les seves qualitats i capacitats rebent una atenció el més individualitzada possible.
  • La relació estreta i cordial entre mestres i famílies permet conèixer l’evolució diària de l’alumne sense haver d’esperar entrevistes.

Què en pensen els nostres alumnes?

• “És una escola petita, tranquil·la, agradable i creativa”.
  • “Tenim dues classes grans (una amb pantalla digital), jocs divertits, ordinadors, gimnàs, dos patis (un de sorra i una pista) i menjador”.
  • “Els nens i les nenes ens respectem: juguem, treballem, i riem junts i ens ajudem mútuament”.
  • “Aprenem experimentant, jugant, compartint, escoltant, llegint, fent sortides, excursions i colònies”.