Oferta inicial de places escolars a les escoles de la ZER

A partir del 13 de maig i fins el 22 del mateix mes es podrà dur a terme la preinscripció escolar per als ensenyaments de primer i segon cicle d’educació infantil, educació primària i educació secundària obligatòria. Un procés que enguany, a causa de les circumstàncies extraordinàries per la covid-19, tindrà uns dies específics per atendre les preinscripcions presencials.

Podeu consultar l’oferta inicial de places escolars dels centres de la nostra ZER al següent enllaç ⇒ Mapa escolar de Catalunya

• Codi de centre de l’Escola Aurora ⇒ 08025666
  • Codi de centre de l’Escola Gafarró ⇒ 08019861
  • Codi de centre de l’Escola Heurom ⇒ 08034795
  • Codi de centre de l’Escola La Forja ⇒ 08000086

Tenint en compte que som escoles rurals, el còmput d’alumnes es realitza per grups (per exemple P3-P4-P5 conjuntament), en comptes de fer-se per nivells (tal i com especifica la informació donada al mapa escolar). Si teniu dubtes poseu-vos en contacte amb nosaltres i us n’informarem de manera més detallada.