Aquest curs escolar els nens i les nenes d’Educació Infantil hem decidit transformar el pati de l’escola. Amb les preguntes inicials de: us agrada el nostre pati? I hi trobeu a faltar alguna cosa per jugar?, hem anat dissenyant propostes i portant-les a la pràctica. De mica en mica, anem veient tots i totes junts com el voltant de l’escola va canviant, va agafant nous colors i noves formes.
Des de la primera posada en comú, a elaborar un esbós de com visualitzem el nostre pati, a endreçar les joguines que ja tenim, junts hem vist quines són les necessitats i quines les nostres il·lusions.
A hores d’ara hem aconseguit construir el nostre primer joc: “El joc de boles” i estem en procés de fer un plànol per al nostre hort.
Tenim un munt d’idees per anar tirant endavant, algunes inventades i d’altres que hem anat veient en altres escoles, però, sobretot, el que tenim són moltes ganes i empenta per a dur-les a terme. No hi ha res com fer-nos nostre els nostres espais i la nostra escola.





