Organització de la festa del carnestoltes

El grup de Petits ens encarreguem d’organitzar la festa del carnestoltes.

És per això, que vam començar introduint la festa i explicant als més petits de què tracta la festa i què hem de fer. Un cop posats en situació el grup de Petits hem realitzat diferents tasques i activitats per desenvolupar tot aquest projecte:

  • Vam pensar com voldríem fer el ninot de carnestoltes, després de la pluja d’idees el vam crear i ens va encantar anar-lo fent.
  • Vam fer cartells per anunciar la rua de carnestoltes i els vam anar a penjar pels establiments del poble.
  • Vam pensar i realitzar el cartell de consignes que calia seguir durant la setmana de carnestoltes. Quines bestieses van sortir, però que bé ens ho hem passat!
  • Vam pensar on voldríem anar i què voldríem fer el dia del dijous llarder i vam fer llista de la compra, vam comptar quants infants, mestres i famílies ajudants érem i vam anar a encarregar tot el menjar. Malauradament no hem pogut celebrar aquesta festa degut a l’avís general de suspensió de classes a tot Catalunya.
  • Abans del dijous llarder vam fer una visita a l’obrador de Camprubí on ens van ensenyar com es feien les botifarres, ja que nosaltres, en volíem pel dia de la celebració.
  • També vam fer algunes manualitats de carnestoltes i junts, hem explicat contes de la festa.
  • Per acabar vam fer una festa de disfresses, balls de carnestoltes i festa de confeti que, a causa del temps, ho vam haver de celebrar a l’interior.

Tot i els entrebancs del temps, ha estat un projecte ben engrescador pels infants!

Grup de Petits

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>