PARTICIPACIÓ ALUMNES 4T AL DITMAE

El passat dissabte 6 de febrer, quatre dels alumnes de 4t d’ESO van participar a la jornada dels Dissabtes Transfronterers de les Matemàtiques a l’Alt Empordà (DITMAE).

IMG_2322

Vam arribar amb tren a Figueres i tot xino-xano en 15 minuts ens vam plantar al Centre de Formació Integrat Ferran Sunyer i Balaguer.

En acreditar-nos ens van entregar una carpeta, un bloc per prendre notes, un bolígraf i un Buff amb disseny matemàtic exclusiu per la jornada d’enguany.

De 10 a 11 vam assistir a la xerrada del Sr Jaume Coll “Papiroflèxia i matemàtiques: el paper de la geometria” on ja vam veure diferents tipus de políedres fets en paper i de colors ben variats.

A les 11 ens van oferir un bon esmorzar i tot seguit vam participar al taller concurs de la mateixa temàtica, on participàvem per parelles.

Taller DITMAE 2016

El repte que ens van plantejar era construir diferents poliedres a partir del mòdul de Sonobe. Vam estar molt a prop d’aconseguir la 3a posició!! Tot i així ens ho vam passar molt bé.

Després de l’entrega de premis vam anar a dinar i a agafar el tren de tornada cap a casa.

Va ser una manera molt diferent de passar el matí de dissabte gaudint de les matemàtiques.