Les piles, a l’Apilo de l’escola

Poster Apilo

Concurs: Les piles, a l’Apilo de l’escola

La normativa europea i estatal estableix, que a partir de l’any 2015, s’han de recollir un 45% de les piles i acumuladors portàtils, que es posen en el mercat. Actualment, a Catalunya s’està recollint el 34%, per tant, per complir amb la normativa, hem d’incrementar la recollida selectiva de residus de piles de forma significativa.

Per assolir aquest repte, l’Agència de Residus de Catalunya (ARC) ha posat en marxa un concurs de recollida de piles als centres educatius de Catalunya amb tres premis de 2.500 €, 1.500 € i 1.000 €, i el nostre Institut hi participa.

A partir del 7 d’abril, el nostre centre rebrà un contenidor Apilo on es podran recollir piles i acumuladors portàtils durant un mes.

Us encoratgem a tots a participar en aquest concurs, el vostre paper és cabdal per arribar a ser un País cada dia més sostenible i respectuós amb el medi ambient.

Trobareu informació detallada sobre el concurs en aquest enllaç.