Informació pares 1r curs 2016-2017

Benvolguts pares,
Des del curs 2015-2016 al nostre institut, i després de negociar amb l’editorial Santillana, es va decidir fer la sociabilització dels llibres de text per tal d’evitar que les famílies tinguéssiu unes despeses en llibres que voltaven sobre els 300 euros/ any.
Hem fet un tracte amb l’editorial Santillana amb les condicions que cada juny els hem de fer un ingrés de 100 euros per alumne i així ells ens faciliten els seus llibres.
És per aquest fet, que si us voleu acollir a aquesta sociabilització, hauríeu de fer el pagament dels 100 euros en el moment de la matriculació. (període del 13 al 17 de juny)
Si algú no està conforme, se li facilitarà el llistat de llibres que l’alumne haurà de portar el primer dia de classe i s’entendrà que ja no participa en aquesta sociabilització.
Atentament
L’equip directiu

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *