El Paleolític a 1r d’ESO

Els/les alumnes de primer d’ESO han reconstruït en una cartolina una escena del paleolític.

El paleolític és la primera etapa de la prehistòria i la més llarga. Durant aquest període els éssers humans vivien en tribus. En les diferents escenes recreades pels alumnes, podem veure com l’home del paleolític es dedica a la caça, la pesca i la recol·lecció de fruits. També podem apreciar com, aquests primers grups humans, vivien en cabanes o en coves, dominaven el foc i fabricaven eines de pedra. Alhora també podem veure com els éssers humans van fer les primeres obres d’art fa 35.000 anys.

Totes aquestes coses s’han recreat mitjançant diversos materials, i una creativitat espectacular. Des de l’institut volem felicitar-los ja que han fet molt bona feina, i els resultats han estat molt positius.

CIMG3140

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *