Concurs de fotografia matemàtica

3r  CONCURS DE FOTOGRAFIA MATEMÀTICA

SIN EL BRUC 2015-2016

1. Hi pot concursar l’alumnat de la SIN El Bruc.
  2. Hi ha quatre nivells: Nivell 1ESO / Nivell 2ESO / Nivell 3ESO / Nivell 4ESO.
  3. El tema d’aquest any serà: “Les matemàtiques i la tecnologia”
  4. Cada fotografia haurà de dur un títol que faci referència al contingut matemàtic de l’obra, amb gràcia i originalitat.
  5. Les fotografies hauran de ser creacions pròpies (si no, quedaran fora de concurs). Podran ser en blanc i negre o en color. En qualsevol cas, la impressió haurà de tenir un mínim acceptable de qualitat, en paper fotogràfic. No es poden fer fotomuntatges, cal que les fotos siguin originals.
  6. La fotografia haurà d’anar enganxada en una cartolina DIN A4 en la qual ha de constar: TÍTOL/ NIVELL/ PSEUDÒNIM. No ha de constar el nom de l’autor/a. La mida recomanada és 13×18 cm.
  7. El concursant lliurarà la fotografia a la seva professora de matemàtiques. Adjuntarà un sobre petit: a l’exterior ha de constar un altre cop TÍTOL/NIVELL/PSEUDÒNIM i a l’interior ha de constar el nom i cognoms del concursant en una targeta.
  8. També enviarà la fotogràfica digital a l’e-mail b7010037@xtec.cat  . L’arxiu amb la fotografia tindrà format JPG i el nom de l’arxiu ha de ser nivell_títol de la fotografia (exemple: 1ESO_Paràboles a la palmera).
  9. Cada concursant podrà participar amb una única fotografia.

TERMINI

• La data límit de presentació i enviament de les fotografies és el dia 1 d’abril de 2016.
  • S’han de lliurar a les professores de matemàtiques i a l’e-mail b7010037@xtec.cat .
  • El veredicte del jurat es farà públic el dia que celebrarem Sant Jordi (22 d’abril). És obligatòria la presència a l’acte per a tots els concursants.

JURAT

El jurat estarà format per l’alumnat, professorat i PAS del centre.

MOSTRA DE FOTOGRAFIES

Per agafar una idea del contingut de fotografies matemàtiques podeu visitar l’exposició virtual de fotografia de l’ABEAM: http://www.abeam.info/

ORGANITZA

SIN El Bruc.