Nou accés a l’institut!

Benvolgudes famílies, l’Ajuntament de Riells i Viabrea, en el seu afany d’ajuda i millora de les nostres instal·lacions, ha obert una nova entrada a l’institut. A partir d’ara es podrà accedir des del pàrquing de la Casa Nova a l’institut.

Durant el primer dia de curs, tots els alumnes accediran i sortiran de l’institut des d’aquesta nova porta.

Famílies, és important que aparqueu de forma correcta en el pàrquing habilitat a la Casa Nova per aconseguir que la circulació pugui fluir de forma correcta.

Durant la resta de curs, els alumnes accediran a l’institut per aquesta porta a les 8.15 h i en podran sortir cada dia a les 14.45 h. La resta d’hores, els alumnes i les famílies hauran d’accedir a l’institut per la porta de sempre.

Us deixem una imatge extreta del Google Maps per fer-vos una idea, encara que no estigui actualitzada.

Moltes gràcies per la vostra ajuda!

Equip directiu SIN El Bruc

Captura de 2016-09-05 18:05:20 Captura de 2016-09-05 18:02:15